dinsdag 22 mei 2012

De zomer is begonnen!

Hiep hoi eindelijk mooi weer.
Ik voel het aan mijn humeur, dit is het begin van de zomer.
Ik ben vrolijk, relaxed, heb meer energie en ben niet kapot te krijgen.
Alle leuke dingen die je nu kan doen, heerlijk!
Wij zijn bezig om de (sta)caravan te pimpen, het is een redelijk nieuwe stacaravan maar helaas zitten caravan-banken niet echt heel comfortabel.
Dus slopen met die handel en nieuw bankje en stoelen erin, mooi behangetje, likje verf en ik heb weer een geweldige caravan in mijn smaak!
Het laminaat ligt er al in, een mooie licht grijze vloer en dan wil ik graag met grijstinten, wit gaan gebruiken.
Het slaapbankje gaat roze worden, zoals afgebeeld in de foto.


Wie heeft er nog leuke tips of leuke prulletjes om m'n caravan verder te pimpen?

1 opmerking:

  1. Hoi Simone, here I am! Je kunt mij vinden op http://eetplezier.blogspot.com. Leuk kennis te maken!

    BeantwoordenVerwijderen